Senaste veckan.

Denna veckan har Accsa fått många träningspass...

Måndag; Spår och lydnad

Tisdag; La ett spår på väg hem från jobbet. Sedan åkte jag hem och bytte om och pacade för att åka på träning på klubben. Tog spåret på vägen dit. På klubben tränade vi skydd och lydnad.

Torsdag; Skydd och lydnad på klubben.

Fredag; Vi hade fått tid till röntgen i Eskilstuna 15,00. Ingrid var med som moraliskt stöd :-), det såg iallafall fint ut på plåtarna. Men jag kommer att besöka skks hunddata väldigt flitigt dom kommande dagarna. Jag passade även på att öronmärka Accsa.

Efter röntgen var vi inbjudan att spendera natten  hemma hos den Bahlenbergska familjen och där bjöds det på god mat och massor med hundsnack.

Fredag; Jag och Ingrid körde ett kort pass med lydnad och även lite skydd. Allt-i och Ingrid som varit på SBS läger helgen innan visade var dom lärt sig. Det såg väldigt trevligt ut!

Tack Ingrid och Ove för god mat och husrum, ni är toppen!!

127481-15
(Allt-i tar busen...)

Strax innan lunch åkte vi via Kungsör hem, vi passade på att hälsa på Daniels Farmor på vägen och blev bjudna på god mat där. Hon är en stor djurälskare och Indra och hon är riktiga bästisar, synd nog hade jag inte kameran framme när hon satt med Indra i sitt knä och blev pussad... Det såg för härligt ut, gamla damer brukar ju vara ganska rädda för schäfrar, men så är inte fallet med Signe.

Söndag; Vi har haft besök i skyddsgruppen från Erik Willner och Johan Larserud som kom ner från Sundsvall. Vi har spenderat hela dagen ute på klubben. Mycket trevligt!

127481-18
(Johan och Pirat tar Erik)

127481-17
(Monica och Hanna visar hur en snygg transport med överfall ska se ut!)

127481-16
(Emil och Alice Willner har koja bak i hundburen)


På onsdag bär det av ner på Norpators kennelläger. Det ska bli fantastiskt roligt att träffa alla nya och gamla bekanta!

:-) Anna

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag håller med. Det ska bli jättekul att åka på läger. Här hemma är det allt annat än hundträning. Markanläggning t.ex...;-). Det går framåt om än sakta....

Postat av: Ingrid

Jag håller med. Det ska bli jättekul att åka på läger. Här hemma är det allt annat än hundträning. Markanläggning t.ex...;-). Det går framåt om än sakta....

2007-07-16 @ 17:44:42
URL: http://www.kennelenduro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback