Jag igen!

Nämen se på f.n, det är jag som får äran att blogga IGEN...

Idag har vi fixat och donat ute på gården, håller på att göra om hundgården. Den kommer bli större och snyggare och ingå i staketet som byggs runt tomten.

Emil hjälpte till med sin skottkärra och transporterade bort jord där jag grävde.

Emil fick sedan föja med mormor och morfar på kalas hos Adrian som fyller 2år, Emil ska även sova där inatt.
Det för till följden att vi ska gå och dricka ....... saft ..... hos Bettan, även Carina kommer dit. Samt min side "kuukimuffin" Jonny.

Efter vi lämmnat Emil åkte vi upp på I13 området och körde flera sök/spår rutor samt körde lite skydd med Accsa. Vi har även börjat att köra lite "skräma bort busen" och Accsa stiger i modet varje gång....
Allt gick bra och vi kände oss mycket nöjda

nä nu ska vi börja dra oss till Bettan
/ Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback